Kako poslati newsletter?

Newsletter je oblika pošiljanja e-sporočil s katerim lahko hkrati dosežete celo do 100.000 uporabnikov. Newsletterji se pošiljajo ciljnim skupinam prejemnikov, kot del oglaševalskih kampanj, pošiljajo se aktualne ponudbe in povabila na razne dogodke. Skratka vse, kaj želi pošiljatelj sporočiti neki ciljni skupini, lahko najlažje in najhitreje stori s pošiljanjem newsletterjev.

Na spletu je na voljo že nemalo raznih ponudnikov, kjer lahko z njihovimi programi povsem brezplačno ali pa za doplačilo glede na število uporabnikov, pošiljate svoje newsletterje. Vsi sistemi pošiljanja so si več ali manj podobni in so dokaj enastavni za uporabo.

Če želite poslati newsletter morate kot prvo vedeti kaj želite poslati in komu bo newsletter namenjen. Ko ste določili ciljne skupine prejemnikov, boste potrebovali njihove elektronske naslove. Pripravite si tekst, ki ga želite poslati in pripadajoče grafike. Newsletterje morate pošiljati v najbolj enostavni različici. To pomeni, da uporabljate e-mail sporočilo urejeno s pomočjo HTML kode, kar omogoča veliki večini bralcev, da ga dobijo v takšni obliki kot ste ga oblikovali. Newsletterje pošiljate tistim, ki so se večinoma že zanimali za vašo ponudbo, poleg tega pa lahko na ta način osebno nagovorite veliko več potencialnih kupcev.

Še par nasvetov, ki se jih držite, če želite poslati dober newsletter:

  • dobro zastavite svoje cilje, naj bodo konkretni in dosegljivi
  • izberite starostno skupino, ciljne skupine glede na vašo ponudbo, prošnjo,…
  • newsletterjev ne pošiljajte prepogosto, najbolje 2 krat na teden
  • podajajte konkretne informacije
  • newsletter pripravite timsko (več glav več ve) – naj bo smiselno iz vidika večih avtorjev
  • dizajn naj bo minimalističen in preprost
  • ponudite konkretne informacije, izogibajte se pretiranim linkom. Pomembne stvari podčrtajte, odebelite ali uporabite različne pisave, da poudarite bistvo
  • ne silite ljudi na možnost naročanja na newsletter. Povabilo naj bo kreativno.
  • preden ga boste odposlali, ga še enkrat timsko preverite.
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail